Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Учні, які мають труднощі у навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки.
Вчителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
При роботі з даним модулем, особливо сподобалась ідея стимулювання активної діяльності учнів, а також працювати документи для підтримки успішного навчання учнів.
Вчителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
- зміст;
- процес;
- результати;
- навчальне середовище.
При роботі з даним модулем, особливо сподобалась ідея стимулювання активної діяльності учнів, а також працювати документи для підтримки успішного навчання учнів.
Яно, переглядала Ваші роботи. Мені сподобалися розробки. Ідея проекту доступна для виконання учням.
ОтветитьУдалитьЩо ж стосується блогу, то варто б додати кілька гаджетів (blogger, макет, редагувати, додати гаджети). Хотілося б, щоб Ви навчилися ще більше.
Бажаю успіхів!